Arrividerci Willemina

Aan Willemijn, die na aankomst in Thusis huiswaarts ging:
Dank voor de kleurrijke aanwezigheid op een deel van onze trip door Zwitserland en Italië. Voor de verhalen onderweg en het sappige taaltje waar wij Belgen sowieso al om moeten lachen. Merci ook voor de perfecte service onderweg, niet in het minst voor de ontvangst op de top van de Gavia met een heerlijke warme chocolademelk. En op de Koningin der Alpenwegen werden we opgewacht door de prinses van Hans, dat weet ik over nog eens 33 jaar nog, zeker weten!
Ohja, één ding misschien nog: als we nog eens de Foscagne samen oprijden, kan je dan één kilometer doen alsof we wel degelijk snel genoeg gaan? Eéntje maar…  😉

Een gedachte over “Arrividerci Willemina

  1. Dank ook aan jullie voor de gezelligheid, terwijl ik me niet zo goed voelde.
    Een lesje, hoe behoud ik mijn humeur in afschuwelijk slecht weer.
    Veel plezier bij de Gentse week!! En hopelijk tot ziens en dan zal ik inhouden tijdens het klimmen of net zo verstandig zijn als jullie om niet in het rode gebied te gaan ‘ hengsten’

    Goede terugreis en hartelijke groeten,

    Willemijn

Geef een reactie

